niedziela, 6 stycznia 2008

Przygotowania i pierwsze mecze

Moja przygoda zaczęła sie w jednym z najbardziej utytułowanych klubów w Rumuńskiej lidze. Steaua Bukareszt bo o tym klubie mowa zatrudniła mnie po odejściu poprzedniego trenera. Rozpoczynając moja kariera w tak silmy klubie z tak małym doświadczeniem zastanawiałem sie czy nie był to błąd lecz prezes zapewnia mnie ze jest to bardzo dobre miejsce na rozwiniecie moich umiejętności.

Przy wyborze celów na nadchodzący sezon wybrałem zwycięstwo w lidze co dawało mi 600 tysięcy funtów na transfery i budżetem placowym o wysokości 110 tysięcy tygodniowo

Sytuacja kadrowa nie wyglądała zbyt wesoło. 19 zawodników I zespołu i 8 II to nie wygląda zbyt kolorowo natychmiast trzeba szukać wzmocnień i dublerów z zespołu odeszli Dorin Goian za 4 miliony do Włoskiej Parmy , Ovidiu Petre za 700 tysięcy do Birmingham. , Petre Marin za 300 tysięcy do Bragi. Przyszło 8 zawodników: Mika Aaritalo z Turun Palloseura za 250 tysięcy , Martin Klein z Teplic za 300 tysięcy , Paweł Kozub free z Legii koniec kontraktu , Keylor Navas z Saprissa za 400 tysięcy Gabriel Torje z Poli 1921 za 1.5 miliona , Anton Putilo z Dynama Mińsk za 120 tys , Grzegorz Bartczak z Zagłębia Lubin za 600 tys , Osei wolny transfer bez klubu

Po kilku sparingach głównie z drożynami z Polskiej Ligi ( Polonia Bytom , Wisła Płock , Lech Poznań , Łks Łódź ) dobrałem taktykę odpowiednia dla mojej drożyny 4 obrońców 1 defensywny pomocnik 2 skrzydłowych ofensywny pomocnik i 2 napastników. Wolne rozgrywanie piłki i krótkie podania pozwalają na podłączanie sie do akcji bocznych obrońców i tworzenia zagorzenia pod bramka przeciwnika. ( Niedługo pojawi sie Screen taktyki )

Typy Mediów na nadchodzący sezon :
http://i6.tinypic.com/6qdxfe8.jpg

Media typowały drugie miejsce zobaczymy co z tego wyjdzie


Pierwszy mecz w lidze z U Craiova rokował bardzo ładnie na kolejne mecze zwycięstwo 0:7 na terenie gospodarzy pozwoliło mi myśleć ze dobrze przygotowałem zespól do nadchodzącego sezonu.

http://i14.tinypic.com/7wzzn9s.jpg
http://i8.tinypic.com/6odj71i.jpg


Po tym zwycięstwie przyszedł mecz 2 rundy eliminacji do LM w którym przeciwnikiem było Domażale pewna wygrana 2:0 u siebie. Komplikacje zaczęły sie na wyjeździe gdzie na początku meczu środkowy obrońca Ionut Rada dostał czerwona karteczkę. Mimo to Neaga strzelił bramkę w 40 minucie radość jednak długo nie trwała bo w 45 minucie tuż przed gwizdkiem sędziego straciliśmy bramkę. Stracona bramka najwidoczniej podziałała na ambicje moich zawodników którzy strzelili jeszcze 3 grając w 10. Wszystkie statystyki były na korzyść gospodarzy oprócz tej jednaj najważniejszej w piłce nożnej. Zwycięstwo w 2 meczu 6:1 i awans do kolejnej rundy.

http://i4.tinypic.com/8c01z7r.jpg

W lidze ogromna wpadka na własnym terenie porażka z Farul 0:2 . Cały mecz maksymalny atak na bramkę przeciwnika 68% posiadania piłki 27 strzałów 12 celny ale co z tego gdy przeciwnik wyprowadza 2 kontry i strzela 2 bramki.

O tym spotkaniu zawodnicy chcieli by jak najszybciej zapomnieć okazja do rekompensaty przyszła w kolejnej kolejce gdzie podejmował nas beniaminek Dacia Mioveni gładka wygrana 0:2 mecz praktycznie bez Historii.

Przyszedł czas na 3 rudne eliminacji do LM los był łaskawy i przydzielił nam Szwecki Elfsborg pierwszy mecz odbył sie w Szwecji gdzie gładko wygraliśmy 1:3 bramka stracona w ostatniej minucie może zmienić obraz gry w meczu rewanżowym jak będzie zobaczymy już niedługo.

Brak komentarzy: